Men sluta kolla!

Varför stirrar alla på mig när jag är på väg hem från matvarubutiken? Och när jag kommer ut med min fulla kundvagn, varför kollar alla på mig med lite medlidande i blicken och i tankarna "hur-ska-hon-få-hem-det-där?". SLUTA! Ja, jag har köpt matvaror för 1000 pix varav en av dessa är en bal med toalettpapper (24 rullar). Men jo, jag kommer att få med mig det hem utan att äga en Volvo! HAR NI SETT MIN CYKEL? Nej, dåså.

Bara det jag ville ha sagt idag. Nu väntar mina bakterier på mig.

Så det så!

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Problemet r inte att jag stänger av väckarklockan ju, jag vaknar ju itne ens av den.. brukar stå och gå i 2 timmar innan jag vaknar. Eller när jag ber tomas ringa och väcka mig, lägger telefonen en halv meter från örat. Vaknar 2 timmar för sent och ser 14 missade samtal.. de e nått fel på mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback