Lördag igen!

Klev upp tidigt imorse för att hinna tvätta innan alla andra. Stod nere i tvättstugan klockan tio och tomt var det! :D Sånt gillar vi. Så nu håller jag på att torka tvätt för fullt. har fått i mig lite frukost också: äggmacka! Mumma. Nu ska jag snart ner igen för att kolla till tvätten. Sen ska jag duscha och plugga! Känner faktiskt för det idag. Speciellt när det regnar utanför. Hade tänkt att träna men nej, jag har fortfarande ont i benen efter springmarschen med Linda så jag ska vila en dag till, men imorgon så!

Om en inte allt för långtframgången framtid ska jag börja koka ris också inför kvällens övning: Hemmagjord sushi med basgrupp H! :) Wie. Längtar redan. Funderar på att skippa lunchen..? Tänkte hinna med att städa lite innan gästerna kommer också. Kanske! Eller jo, ett snabbt varv med dammsugaren iallafall. Och så kanske pyssla lite sen... Gjorde massor med fina pärlsaker igår! Medan jag såg på en kanonfilm; 21. :) Ska lägga upp en bild sen på pärlandet, jaja! :P

Näe, nu väntar tandborsten (efter all kaviar på mackorna) och sen ska jag ner till tvättstugan igen!

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Är det djungels lag som gäller i tvättstugan eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback