Korta dagar!

Skulle ha föreläsning till klockan tolv idag men slutade redan halv elva! Tihi. Så jag och Charlotta cyklade iväg och handlade inför vår sushikväll imorgon! :D Wie.

Nu ska jag plugga. I minst tre timmar. Sen ska jag handla och sist men inte minst plugga igen innan det är dags att lägga av för dagen! Slut på föreläsningar i farmakologi nu, bara mikrobiologi kvar. Sen är det tenta och sen JOBB! Can't wait! Ska bli skoj med lite omväxling.

Kolla på detta;
http://video.msn.com/video.aspx/?mkt=sv-se&vid=3f8336f7-c96f-498e-930e-76845c6f4a1d&tab=s1196324320355&wa=wsignin1.0

Inte undra på att jag älskar killen! :) See ya'll.

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Åhhh såå deprimerad! Min bil håller på att ruinera mig, lämnade in på service idag = inte goda nyheter!!!! Får jag gråta lite?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback