Känn pepp!

Vädret idag var underbart för årets första löparrunda! Gick 15 minuter för att värma upp och joggade sedan (helt utan problem) i 20 minuter. Sen blev det lite styrka och stretching innan jag gick de sista 10 minutrarna hem. En kanonträning enligt mig! För att var första gången alltså... Det enda som kanske är negativt är att jag får skavsår av mina löparpjuks om jag har mina sulor i, ajsing vajsing. :( Blir ett par nya när första lönen landar på kontot! Blir bra det... Men löpningen tror jag ska kunna ordna upp sig innan blodomloppet den 3:e... Ja, blir nog bra till slut. Och den kommer ju hinna bli enormt bra till tjejmilen i slutet på augusti eftersom jag ej kommer ha något gymkort under sommaren! Tihi.

För övrigt så har jag shoppat pärlor på nätet idag. :) Pysselnerven inom mig bara brinner. Och något måste jag ju få pyssla med då min kamera aldrig kommer fram? Sen ska jag läsa lite bok, både skönlitterärt och skolbok... Och så kanske kolla igenom lite föreläsningsanteckningar! Annars har jag faktiskt inget för mig idag! Ska äta lite lunch nu. :)

Senare kommer en uppdatering på varför jag inte har bloggat de senaste dagarna: anledningen heter Freddie!


Jag vill inte ha något man kan leva med
Jag vill ha något man inte kan leva utan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback