Det kallar jag rea...

Jag var nere på stan för att hämta min cykel och uträtta lite andra ärenden (ta ut pengar, kolla på kameraväska, hämta biljetter och lämna tillbaka en bok). Jag köpte föresten en kameraväska! Nöjd! :) Ska försöka koppla in min kamera in i dator senare... Om jag har tid, ärendena på stan tog längre tid än väntat. Men iallafall...

Pratade med min älskling för några dagar sedan då vi såg på reklamen för Dressman och att de skulle ha rea idag, 50% på allt! Men han skulle inte ha något. Nehepp. Dock klagade han senast idag på att han inte hade några strumpor så jag gick väl in på Dressman och skulle köpa lite strumpor åt stackarn. Efter att ha köat i säkert en kvart kom jag fram till kassan och hade då med mig 3 st tvåpack strumpor. Han i kassan sade då: "Vill du inte köpa fyra stycken tvåpack för 100 kronor istället för tre för 90 kronor?". Jo, absolut säger jag och slänger fram ett till paket! Han knappar in allt i kassan och säger "Hundra kronor, tack." Jag ger honom en hundralapp och tillbaka i min utsträckta hand får jag kvittot och tio kronor! Hmm... Han måste ha haft en lång dag... Men jag är nöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback