Torsdag, mitt i pedagogikens dimma...

Hade en smått lite sådär halvt orolig kväll igår då en av "kamraterna" i min basgrupp skrämde upp mig/oss i gruppen om att vi missat något obligatoriskt och att vi var tvugna att kompletera på diverse olika sätt. Suck. Igen! Men alltså dumma lilla flicka! Orkar inte ödsla mer tid på det iallafall. Nu var det sagt. (Punkt.)

Annars idag så har jag suttit på föreläsning och sedan varit med min basgrupp. Nu när jag kom hem tänkte jag tvätta. Smart som jag är så gick jag ner i tvättstuga på en gång när jag kom hem för att kolla om det fanns några lediga maskiner. Jajamensan, 4 stycken. Men just som jag kommer ut genom dörren möter jag en tant med tre fulla IKEA-påsar med tvätt så nej, jag gick inte tillbaka. Får tvätta imorgon istället! Jag ska även åka och handla då, innan helgen som kommer att bestå av MaPa, gasque och Eagles! :)

För övrigt så hade jag en bra inledning på mitt Pm enligt spräkverkstaden men inte enligt min handledare som en gång till (!) skickat mig fel kompleteringsmall! Får man bli tokig nu?

Nu ska jag iväg och få middag hos syster, ibland har man tur! Sen blir det Private Practice innan jag ska hem och dona lite här. Jag är PIGG! Som en gris. Så jag kommer nog ha lite extra energi över till att typ baka, städa och göra fotoalbum ikväll! Först middag dock och läxförhör med syster.

Fast när min kock kommer hem vill han nog inte att jag ska baka. Eller så vill han det eftersom då får han också vara uppe! Kanske borde baka något åt basgruppen och vara riktigt snäll? Nja, vi får väl se!

Nu; Bo och middagsmys! :) Wie.


Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Åhhhhh.... dejj kan jag alltid lita på!! :D Någon som delar mina åsikter iaf, resten av bunten verkar ju vara dum i huvudet ;) mihihi!! Barnbidrag.. de hör ju alla... till dom med barn! :D
Skönt att du ska bli barnmorska så du kan lära alla tonåringar ett och annat om preventivmetoder, det finns hopp därute! :) Me love u long time...! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback