Snabbt och intensivt!

Idag var en snabb dag i skolan då jag faktiskt skippade en föreläsning. Fick höra från gruppen som hade den föreläsningen igår att det var samma saker som sades på den första föreläsningen (detta var en uppföljningsföreläsning) så då kändes det liiite onödigt! Visst har man kanske känt så tidigare också men nu ska jag faktiskt börja lita på mina instinkter och skita i allt oviktigt! Så var bara där och gjorde en gruppdiskussion och sen fixade jag statistiktentan! Klart!

Fick brev hem idag om att jag är godkänd som blodgivare. Ska genast dit imorgon och fixa! Eller vänta, idag? Hmm. Ska kolla på en gång vilka öppettiderna var för idag! Tihi. Så än en gång; ge blod, ge liv! Jag  vet ju dock inte om jag får ge än, kanske har för små vener. Vem vet? Suck.

Ikväll blir det mys och Private Practice. Älskar fyran för att de har köpt in lite såna riktigt amerikanska gotte-serier. Eller en iallafall. Kanske början på något nytt? Bra är det iallafall.

Japp, blodgivningen har öppet till klockan 20 ikväll. Wie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback