Kusse-träff!

Har haft en mysig helg. MaPa har varit nere hos oss i Uppsala och myst! I fredags var jag och min kock på bio, Rambo. Premiären = jag, kocken och alla 16-åriga datanördar i Uppsalas omnejd. Jajamensan. Men gratis blev det till slut, oh jess, och gratis är ju gott så jag ska inte klaga så mycket!

På lördagen gick jag, MaPa och systeryster med sambo på stan. Först sushi-lunch! :) Gött. Lax och läka, tack. Och på måndag blir det mer sushi, hemmagjort! Hope it´ll be good... Sen cyklade jag iväg mot sambo och hjälpte till inför P3-gask. Middag hos farmor och sen spel innan hemåkning och mys med Bo som bor hos oss denna vecka. :)

Idag har vi varit iväg till Rissne och haft kusse-träff! Mycket trevligt då det var flera år sedan jag såg vissa av dem. Diverse respektive var också där, också det mycket trevligt! En härlig dag helt enkelt! Nu sitter jag hemma och orkar inte göra middag. What´s up with you?

Over and out. Yo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback