Hemma i Sundsvall.

Är hemma nu. På riktigt hemma. Men snart bär det av igen - mot fjällen! Och det ska bli så härligt! :) Har varit och klippt mig och är nu jättesnygg i håret! Känsn skönt att få det lite kort. Hade lagt ut kort ifall jag kunnat. Men jag har ju ingen kamera, än, så det blir inte så. (Ska dock få en av farmor i födelsedagspresent! Tihi!)

Klarade min webbdugga med 100% alldelens nyss. Skönt att veta att man är bäst. Haha.

För övrigt måste jag spilla lite skit på min lärare som är dum i huvudet. Så det så.

Nu ska jag bara packa ner det sista av underställen, raggsockorna, hjälmen och skorna. Sen är jag klar att fara. Åre, here I come again.

"I'm lost without you tonight"


Kommentarer
Postat av: ekorren

Måh. Bra Hanna. Jag älskar att spilla skit över våra lärare också ;)Vissa förtjänar det fett mycket!!!

2008-03-22 @ 12:27:37
Postat av: Hanna P

hej hej!
Så det är sånt du håller på med nuförtiden, spiller skit! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback