Sommarlov!

Vaknade imorse och mådde minst sagt bra... Var väldigt nära på att ej komma ur sängen faktikst! Men då vi hade tenta var det bara att hoppa in i duschen och sen bege sig mot BMC! Tentan tror jag gick okej men man vet ju aldrig. Denna gång kan faktiskt lika många svar som jag tror är rätt vara helt åt h-vete! Så många bakterier.

Nu när kommit hem och vilat lite mår jag bättre iallafall! Har tvättat åt min älskling och ska snart iväg och handla, på systemet, hämta ett paket på posten och lite mer!

Klockan fyra är det tentafest hos Charlotta! :D

By the way så hittade jag en ny favoritring i Femina när jag satt och bläddrade i den...


Lovely right? :)


Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Åhh det är något som glimmar och blänker på din blogg, kan inte seeeee något för de blääääänker och blingblingar så! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback