Låt oss se...

Vad har jag hunnit med sedan sist? Haft tenta. Men det skrev jag. Varit på tentafest! Mycket trevligt! :) Har varit på en helkroppsmassage! WIE. Det var inte alls skönt. Eller jo! :D Tihi. Helt underbart. Ska göras om. Snart. Och varit på studenter. Två stycken! Sharon och min kusin Lisa. Sen har jag  varit hem och myst! :D Jättehärligt nu inför sommaren då jag inte kommer vara hemma... Vilket känns lite konstigt!

Kom på en annan konstig sak här om dagen. Förra sommaren var den första i mitt liv som jag inte varit ute i farmors sommarstuga! Kändes inte så konstigt då men nu.. När jag var ut igen. Då kändes det konstigt! Har därför bestämt mig för att befinna mig därute alldelens för mycket denna sommar! Nu när jag har chansen! :) Det bästa med det är också att min mobil inte funkar där! Tihi. Mobilfri och lycklig. Sen kan man bada och bara slappa! Ska nog ringa farmor idag btw... Snart är det ju midsommar också som naturligtvis ska firas därute! Det längtar jag otroligt mycket till! HELA släkten ska komma! Wie. Freddie: endast för sin skull ska jag räkna ut hur många centiliter sprit som kommer till platsen och hur många som lämnar den. Det ena svaret kan jag redan. Det är NOLL. Gissa själv och det är på vägen dit eller hem.

För övrigt Freddie så surfar jag och kollar runt på lite flygbiljetter. Det är ju som sagt närmare mellan Slovakien och Arlanda än mellan Moskva och New York. Så jag kommer hälsa på. Ofta! :)

Börjat jobba har jag ju också hunnit med. Jobbade första dagen igår och det gick bra. Men det kommer nog bli en lång sommar. Inte att det inte är skoj. Men just nu verkar det vara lite slappt. Men det blir nog bättre när jag själv ska sköta mitt vårdlag och inte går dubbelt. Fast det känns lite nervöst också... Gah! Mycket att ta in på två veckor. Ska jobba idag också! Kväll, så jag börjar klockan ett. Och missar första halvlek på Sveriges match mot Grekland. Suck.. Får cykla hem snabbt! Sen är Kocken och jag lediga i två dagar tillsammans. Sen jobbar vi tre och sen lediga igen på måndag! Det börjar ju bra iallafall. Får se hur bra våra scheman sammanfaller resten av sommaren.

Oj, jag skrev ganska mycket. var inte meningen. Skulle lägga upp lite bilder också ju! Hinner ändå inte med det just nu. Ska fixa håret! :) Jo, just det. Höll på att glömma. Gissa hur länge jag sov idag? Till klockan tio! Och gissa hur jag lyckades med det? Jo, min älskling har köpt en rullgardin och satt upp den! Mmm. Sov sååå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback