Jordgubbar, jordgubbar, jordgubbar!

Igår tog jag en liten apus från allt studerande och åkte ner på stan för att fixa min kusins studentpresent! Och då köpte jag jordgubbar... Två askar! Mmm... :)


Så himla gott! Jag hade tänkt trycka lite på dagen och sen trycka resten tillsammans med min älskade Kock när han kom hem men han kom så sent så jag hann trycka allt själv! Nej... Jag orkade faktiskt inte men hade jag gjort det så hade det varit slut. Kommer man sent så får man skylla sig själv. Han ska få idag. Till frukost. På sängen. Är jag inte underbar så säg..? Det är såå gott!

Så här blev för övrigt paketet till kussen. Kortet har jag också gjort själv ju... :)



Jag älskar min kamera! :) Som jag föresten inte lagt ut någon bild på va? Kommer nu...

I LOVE IT! Sa jag det? :)

Näe, nu ska jag nog plugga lite mer. Igår kväll innan jag lade ner böckerna så kände jag att jo, det här kan jag... Men nu. Visst sitter en hel del men inte allt men det stora problemet nu är, vad/hur ska jag plugga? Har ju läst igenom allt flera gånger. Gjort dubbla anteckningar. Skrivit ner massa listor med bakterier av olika slag. Tränat på patientfallen. OCH SEN DÅ? Blir lite frustrerad. Ska väcka min älskling så kan han få förhöra mig! Och sen får det vara nog!

Ska ju springa blodomloppet idag också. Var ute på en promenad igår för att inte ha suttit helt stilla dagarna innan loppet och tror ni inte att mina fötter höll på att döda mig? Jo... Hoppas det håller bättre idag! Och att Charlotta lyckas dra runt mig på 50 minuter! Jag satsar på en timme... Hoppas hon inte hörde! ;P Jag längtar mest till picknick-korgen iallafall ändå!

Imorgon är det ju tenta och inte minst TENTAFEST! Wie. :D Till den längtar jag mest. Festen alltså! Näe, dags att göra någonting viktigt nu. Typ lära mig rabbla alla bakterier baklänges?

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Guuuud vilken fin kamera!! Är den bra..? Nöjd alltså? Funderar på att skaffa mig en bra systemkamera innan man blir fattig student som måste gå på spa en gång i veckan osv osv ;)



Hehe, great idea om mozarella klockan, uppfinner du den åt mig? Bygg en prototyp så testar jag den.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback