Jobb-ig vecka!

Har hunnit jobba lite mer nu. Totalt tre dagar hittills och ska jobba idag och imorgon också!  Det känns bra. har blivit lite inputtad i arbetet nu och gör så mycket som jag bara kan! Börjar bli ännu mer nervös nu inför nästa måndag då jag ska sköta mig själv! Men det blir nog bra... Har ju fem dagar till på mig att lära mig och har fått försäkringar från alla att det bara är att fråga! :)

Annars har det inte hunnit hända så mycket. Vi har myst och inte gjort så mycket, precis som det ska vara på sommaren! Dock fick vi ingen sol på våra lediga dagar. Kocken ska inte vara ledig på måndag heller... :( Undrar vad jag ska hitta på då?

Näe, nu ska jag fixa och trixa lite inför dagen och så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback