På jobbet!

Tänkte bara ta en snabb uppdatering nu på jobbet. Insåg att det var länge sedan jag loggat in på en dator alls faktiskt! Utom här på jobbet. Då sitter man framför datorn några gånger per pass... Tänkte ta en längre uppdatering imorgon, då jag har lite tid. Hade tänkte göra det idag men imorse var jag så slö att jag inte orkade och ikväll lär jag inte få tid till det för då måste jag mysa med Kocken när jag kommer hem. :)

Var på bio igår iallafall. Såg Sex and the city med syster och några andra tjejer! Mycket trevligt! Vi började hemma hos syster med lite middag och fördrink. Blev dock ingen Cosmopolitan (för det gillar vi inte) men dock Strawberry Margaritas (?) och senare visar det sig ju också att de i filmen dricker margaritas! Se där. Filmen var bra men jag tycker inte om när det blir sådär dåligt på mitten... Nja! Men okej då! :D

För övrigt så var jag ledig igår. Men nu hinner jag inte skriva mer! Måste jobba. Uppdaterar mer imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback