Men jaså?

Kom till jobbet imorse och fick höra att jag ska vara i köket fram till lunch... Här flyttade man från Sundsvall för att komma bort från det där med kök och sånt och så kommer man rak in i det igen! Men det är faktiskt okej... För där är det lugnt. Eftermiddagen flöt på bra den också faktiskt.. Och på hemvägen kom jag på att det bara är imorgon kvar vad gällandes tidiga mornar tills nästa måndag! Wie, en veckas sovmornar! :D Nästa vecka jobbar jag nämligen bara kvällar. Kan bli lite stressigt eftersom vi bara är två uskor som jobbar men kvällarna brukar ju vara lugna... :) Jippie! Och sen ska jag hem! MYSPYS!

Just nu är det inte så myspys. Sitter hemma framför tv:n med en Cola, lite melon och sommarkrysset! Har nyss kollat på Basil Mus och senare kommer det nån film som hette The perfect score som säkert blir kanon att somna till! :) Men själv är jag... Det är tråkigt! Min älskling är borta och ingen har försökt ta hans plats! Hrmpf! Men imorgon ska jag nog till syster... Om hon bara ville svara i mobilen någon gång!

Näe, inte tid längre! Sommarkrysset väntar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback