Lite mer uppdatering...

...och bilder! Har varit otroligt dålig på att använda kameran på sistonde. Hrmpf! Inte när Freddie och respektive var här (eller då togs lite bilder men ingen som passar här...), inte så mycket nu när jag var hemma och inte i onsdags på sex-and-the-city-middagen! Men lite bilder har jag, här:

Lunchmacka ute på Hamnstugan på Alnö.


En söt liten båt jag och min älskling hittade när vi var ute på pick-nick!


Min nya söta sommarväska! (Köptes för 149kr istället för 329kr! Sommarrea...)


Kockens nya projekt...


Vår mysiga balkong!

Nu har jag inte tid att sitta här längre, ska ut och gå en sväng i det fina vädret tänkte jag! (Vet inte varför men känns som om jag måste... Dock kommer jag då att dö senare på jobbet p.g.a. att jag kommer få så otroligt ont i fötterna. Smällar man får ta?) Jaja, det ska regna resten av helge så kanske bäst att man ändå passar på? Nästa vecka SKA jag ut och springa. Så det så. Och sen hos farmor. Då blir det springa av. På riktiga springvägar! :)

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Hallå... update tack!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback