Deprimerad...

Min älskling har åkt ifrån mig och ska vara borta i fem dagar! :( Lämnade mig bara sådär! Jag kommer inte kunna sova! Hrmpf! Och det känns inte riktigt schysst att bjuda in mig själv till syster heller eftersom jag kliver upp klockan halv sex varje morgon. Och inga andra nattgäster kan jajg ragga upp heller... Det enda som kanske skulle kunna tänkas är "bra" med att han har åkt är att jag ska verkligen komma igång med träningen! Ska ut och springa så fort jag skrivit klart detta faktiskt! Sen ska jag nog försöka ligga ute och sola nån timme idag också, är så otroligt väder! För övrigt tänker jag viga min dag åt att pyssla och kolla på barnfilm! :)

Min älskade Freddie har varit här och hälsat på men åkte hem igår. DOCK så har jag inte tagit en enda bild! Dåligt av mig... Måste ha kameran mer synlig! (Just nu ligger den bakom datorn.) Vi har iallafall varit på Barkaby och shoppat, myst hemma, pysslat och kollat runt i Uppsala. Typ! Mycket mysigt och skoj har det varit. :) Snart flyttas det till Slovakien också och såfort jag fått mitt nya schema inför hösten ska jag boka in en resa! Wie!

Annars så gör jag inte speciellt mycket. Njuter av att man kan gå till jobbet och sen gå hem, utan att behöva ta med sig jobbet hem. Som det annars blir med skolarbete! Jobbet flyter på faktiskt. Har dock inte testat på sommarbemanning någon dag ännu... Så vi får väl se. Men det ska nog gå. Jobbar i helgen iallafall. Inte så kontigt, jobbar 7 av 10 helger och har redan varit ledig en av dom. Men nästa helg är jag ledig och ska åka hem! :) Efter helgens arbete är det bara sex veckor kvar på jobbet! Hur snabbt som helst går det känns det som. Och nästa vecka jobbar jag bara tre dagar innan jag far hem och efter det har det gått halva tiden! Ja, jag säger då det...

Näe, nu kan jag inte låta solen vänta längre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback