Snart helg!

Wie, har börjat packa till i helgen... :) Ska bli så kul att få träffa alla igen!

Jag håller på att tvätta. Så jag väntar liksom lite på det. Sen ska jag gå och hämta ut mina linser på posten och betala dom. Sen är man officielt fattig igen. Det går fort. Suck. När var det man fick studiebidrag nästa gång sa du? Sen ska jag försöka göra lite skolarbete. Jess, bra plan.

Planering inför dagen:
-Fixa tvätt
-Hämta linser
-Betala linser
-Hämta tvätt
-Läsa PM nr I
-Läsa PM nr II
-Göra VIPSuppgift
-Kolla apoteketshemsida
-Skriva av schema inför pedagogiken
-Anse att jag är ledig och bara ligga i soffan?
-Träna (aerobic på friskis!)
-Laga mat
-Kolla på Så ska det låta
-Sova

Typ..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback