PM-paus!

Just nu har jag tagit en liten paus. Eller egentligen inte. Jag kollar fakta på internet men nu kom det en snubbe som ska kolla ventilationerna hos oss så då vill jag itne sätta mig och kolla på TV, der ut som är så "ledig och lat" då. Så jag sitter ju nu och skriver vid datorn och ser viktig ut!

Men annars. En gång till; min basgrupp är liiite långsam. Till idag skulle vi ha läst en artikel var. (Jag hade läst tre.) När jag läser en artikel om ett specifikt område som jag vet att jag ska skriva om sedan sitter jag inte bara och läser. Jag tänker faktiskt samtidigt. Det tycks inte de andra i min basgrupp ha gjort. Suck. Still, det enda jag kan skriva. Så nu ska vi göra det imorgon eftermiddag, för nu är ju klockan sååå mycket och då kan man inte plugga längre? Sen så ska vi ses igen på fredag för att skriva ihop allting. Då ska vi alltså ha läst artiklarna och kommit på något smart som vi kan skriva om i vårt PM. Hade jag skrivit detta PM hade jag varit klar. Bara så att alla vet. Så vad ska jag göra istället? Bra fråga. Sjukt omotiverad jag är just nu.

Men ändring ska det bli på det. Jag ska sätta mig och bläddra igenom min artikel, igen då, sen ska jag läsa fyra andra artiklar som vi har i andra ämnen (två i nutrition och två i bemötande) och sen ska jag göra nutritionsuppgifterna. Och sen ska jag blablabla.

Träning med sambo iallafall klockan sex, check.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback