Nu testar vi igen...

Jag har hatat denna blogg den senaste tiden. TVÅ inlägg har blivit helt bortkollrade och då blir jag så less att jag inte orkar skriva om allt och så blablabla... Nog om detta. Borde egentligen verkligen plugga nu. Skriva en PM om min praktik, lite lagar och så en omvårdnadsteori.. Ja, vad roligt! Eller inte... Gah. Det ÄR tråkigt. Suck. jag drar mig HUR MYCKET SOM HELST! Jag har diskat, tvättat och betalar till och med lite räkningar trots att pengarna på kontot bara sinar allt mer. Men jag är inte bitter. Inte alls.

Ganska skönt dock att vara tillbaka i skolan. Jobba är inte riktigt min grej. Inte när man måste iallafall. Jag vill gärna välja det jag ska göra. Men Go-power åt alla som jobbar som jag har gjort den senaste månaden. Jag lovprisar att vi alla är olika! Då slipper jag... Hade seminarium igår och som vanligt blev det en besvikelse. Ge mig en utmaning, någon?! Kanske därför som jag inte har börjat på min PM ännu? Så att jag måste prestera? Jag blir tokig. . .

Sedan ska jag skriva om en infektion också... Stimulerande. Och så nutritionsfrågor och en dokumentationsuppgift. Blablabla. Ge mig en lite bäbis att pilla på, snälla? :) Bara 3 terminer kvar innan det blir verklighet, WIE! Så fort som denna termin har gått så kommer vi nog dit fortare än man tror.

Var på gymmet igår med min kock! VICTORY! Och dessutom läser han Da Vinci koden. Gah. Jag blir så imponerad. Men gymmet var kul. Sjukt kul! Tihi. Idag blir det dock aerobic, helt själv.Eller med Yster? Eller Sambo? :) Vem vet? Inte med kocken iallafall, haha!

Längtar framåt. Till Karlstad, tills mamma och pappa kommer ner, till påsk, till fjällen, till frissan (nu blir det kort igen), till snowboard, snö ohc underbara kussar! :) Liebe.

Näe, faktiskt dags att börja plugga nu, hur ogärna jag än vill det. Suck, igen. Inte mycket att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback