God morgon, god morgon!

Vaken igen! Har sett lite på Mulan II till frukost... :) Tihi. Jag och kocken skulle kolla på hela (fastän jag borde plugga..) men sen ringde de från jobbet och han var tvungen att åka på en gång istället för att börja efter lunch! Så tada, jag fick min plugg-tid ändå! I eftermiddag ska jag till BMC på lektioner! Skönt att bara få sitta och lyssna! :) Nu ska jag skriva ut lite åhörarkopior.. Då känns det nästan som att man pluggar! :) Sen ska jag väl skriva lite mer på mitt PM också...

Sitter och har 4:an på i bakgrunden av mitt pluggande och huh så hemskt det är med alla som "ramlar" från balkonger! Nu i natt var det en till kvinna som har "ramlat"... Hemskt!

Slut på färg i skrivaren inser jag... Jag skulle skriva ut åhörarkopior i "Uppsalarött" och de blev gula... Haha. Såå, måste köpa nya färgpatroner. Ännu en sak som kostar pengar. Visst är det roligt att man hittar hur mycket som helst att köpa när man har som minst pengar? Hrmpf! BTW så kom hyresavin idag också...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback