En bit på väg!

Jag har nästan skrivit klart mitt PM, jag är nöjd. Nu ska jag bara korrläsa och sen låta Yster göra samma sak. Nu ska jag till Döbeln och lyssna på en ganska jobbig föreläsare då hon bryter på thai... Men det får gå! Jag gjorde ju samma sak igår (fast idag är det två timmar längre) och eftersom jag har varit duktig nog att skriva ut föreläsningskopior så gick det mcyket lättare. :)

Efter skolan ska jag lämna in min mobil. Suck. Det är jinx att köpa en ny mobil innan den gamla har lagt av helt. jag har varit ganska befriad från mobilbekymmer och bara därför är det något fel på mikrofonen på min mobil... Nu har jag fått kvittot av Papi iallafall så nu kan jag lämna in den.. Så det får bli den gamla i några veckor!

Sen ska jag skriva klart mitt PM så att jag kan sätta igång med nästa.. Så inspirerande! Eller inte... Och så alla andra uppgifter som ska göras. Jag var ledig i helgen eller hur var det?

För övrigt vill jag gå på IKEA. Och åka till Karlstad! :) Wie. Ska bli så kul att träffa alla igen. Måh! Och så ska jag träna ikväll, med eller utan kocken. Nu när jag väl kommit igång igen, på riktigt, ska jag inte sluta. Jag ska bli träningsnarkoman. Haha, nån som trodde på det eller? Men när det är kul att träna ska man passa på. Aerobic is the shit. Kan bero lite på att jag kan flasha lite även om jag går på nya pass. Att ha dansat i 12 år gav något iallafall? :) Tihi.

Tror att jag ska gå tillbaka till min gamla livsstil... Mycket bättre! Så det så.

Tillbaka till er i studion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback