Dags att ta tag i saker!

Speciellt min basgrupp. Jag har skickat iväg PIM till hela gruppen och nu ska jag se till att det blir fart på alla! Suck... Sen på  mig själv! Jag har skrivit klart mitt PM och ska göra en lista med saker som jag har kvar att göra! Jajamensan. :)

Idag har jag tvättat och städat. Diskat också men det räknas knappt, det gör man ju varje dag! Jag har varit mycket duktig. Och jag är klar nu! Så då får jag pyssla... :) Och sen vid fyra ska jag iväg till Bo och Husse. Middag och mys! Tihi. Kanske lite TV-spel och melodifestivalen? Jag tror det... Men först måste jag bara fixa till lite mer med tvätten. Bädda rent! Finns det något bättre än att somna i en ren och fräsch säng? Knappt...

Nu dags för pyssel, pyssel, pyssel... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback