Check!

PM inlämnat, wie! Nu är det bara alla andra uppgifter kvar! Men det ska gå. Ska sätta mig ner och skriva ihop en "to-do-list" för mig och basgruppen! Feeling good. Har sett på film hela morgonen. Och stickat. Jag har en bra dag msåte jag säga! So far so good iallafall! Strax dags att duscha. Eller kanske ska träna... Lite motiverad till det faktiskt. Ska kolla om det är några bra pass ikväll först bara! Och sen ska jag skriva brev. I like that. Få pyssla lite. :) Me like pyssel. Freddie, where are you when I want you here? Jag säger som Annika Lantz "Det bor en liten förtryckt pysselkärring i mig" (eller liknande). Så vill du ha en överraskning i din brevlåda så måste jag få veta vart den bor! Så det så.

Måste skriva lite mer om Freddie och hur avundsjuk jag är på din kamera! Vill också ha digitalkamera. Ska önska mig i födelsedagspresent då min budget inte riktigt tillåter impulsköp i den prisklassen just nu.. Klart jag har sparpengar men nja.. Inte när man funderar på att tågluffa runt i Europa i augusti!

Så nu har jag inte tid att sitta här längre.

Zlatan - som ett brev på posten.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejhej, slank in här via Matsdotter. Vilket roligt yrke du har framför dig. Jobbar själv på en privat Gyn-mottagning och har roligt varje dag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback