Blodgivning... :)

Ska plugga nu.. Egentligen. Men ville bara säga hur duktig jag har varit idag. Jag var nämligen och skrev in mig på blodgivningen idag. Jajamensan. Jag är duktig. Och visst var det en ganska usel sjuksköterska som tog mitt blod och lyckades trycka igenom kanylen genom kärlet då hon skulle byta rör så att hon var tvungen att gräva runt i min arm (ja, det känns) så nu kommer jag att få ett fint blåmärke och ha ont i några dagar. Tack. Dessutom tror hon inte att jag kan få ge blod då jag har "dåliga kärl". Uscha. Dessutom hade hon ej hanskar på sig och tog på min arm efter att hon spritat av. Varför säger man inte ifrån? Sjukvårdspersonal har folkets respekt och deras dumhet. Sen var jag och storhandlade också. Efter detta drama så jag storhandlade alltså med ont i armen! Och sen så trodde jag att jag kanske inte hade tillräckligt med pengar på mitt kort när jag kom fram till kassan men jag hade ca 3 lax till övers. Haha. Vad jag nu vill säga med allt detta? Jag är bäst... och

GE BLOD, GE LIV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback