Underbar och älskad av alla!

Det är min älskling det! Igår bjöd han ut mig på middag! Vi gick på Texas Long Horn... Supergott var det! Till förrätt åt vi Nacho med gucca och cheesedipp och till varmrätt åt vi Sizzling Fajitas - han med biff och jag med scampi! Mmm... Och imorgon ska vi gå på stan och då tror jag vi ska äta sushi! Fast inget kommer någonsin kunna mäta sig med sushin i New York. Den var otrolig!

I fredags hade vi även finbesök! Vi bjöd på middag (mest för att Kocken skulle få testa sina nya knivar!). Det blev musslor till förrätt, fisk till varmrätt och cremé Catalana till efterrätt! Mumma! :D Han är bäst min kock! Efter middagen bjöds det på pyssel för hela slanten!

(Hade tänkte lägga upp lite bilder men det funkar inte just nu! Fixar det senare!)

Och så naturligtvis GRATTIS till min prickiga giraff i Ume som fyller år idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback