Packa, städa och laga mat. Samtidigt!

Håller på och försöker göra allt samtidigt nu, det är så jag jobbar bäst tror jag! Packar, plockar undan tvätt, fixar med klappar, städar, diskar och lagar mat. Jajamensan. Men nu kurrar magen mycket så då är det bäst att låta matlagningen ta över... Hungrig som ett djur nu. Hade tänkt göra fiskgratäng men känns lite sent för det nu... Får bli något lätt så får älsklingen ta något annat när han kommer hem! Åh, snart Tyskland och sen är det banne mig JUL!

Idag har varit en bra dag! :) Började med träning med syster. Sen blev det en långlunch med några tjejer från klassen, supermys. Sen en snabb sväng på stan innan det blev fika hos farmor! Lussekatt och pepparkakor. Dock inget hembakt år. Sånt har inte hunnits med för oss! Eller jo, v har ju bakat men jag hade inte med mig så syster hade köpt på affärn! Nu har vi gett farmor hennes julklappar iallafall. Våra kommer om några dagar... :) Spännande in i det sista.

Nej, nu tjuter magen. :)

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Ahhhh låter som slovakstandard på tentan de där..? Latin´s a bitch! Har precis avslutat biologin idag och då är det bara att stoppa ner näsan i Latinböckerna, bättre än så här blir de inte för julkänslan!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback