Julkänsla!

Har börjat packa nu. Både till Hamburg och till hem sen! Men jag vill ha samma väska så problemet är vart jag ska lägga kläderna som ska hem medan jag är borta? Vilket I-landsproblem... Annars idag så har jag fixat absolut sista klappen (om jag nu inte hittar något i Hamburg..?), slappat och byggt pussel! Nu ska jag nog packa det sista innan jag börjar laga middag!

 
Vår gran med alla klappar!
Det ligger klappar bakom granen också! :)


Noterade idag hur bra våra disksaker matchar!
Tillfällghet, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket av paketen är till mig???

2008-12-18 @ 11:12:17
Postat av: Matsdotter

HA! Tillfällighet .. up my! Jag känner dig allt för väl kompis! ;) Fin graaaaaan ni har! Brw, vem ska gifta sig?! :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback