Inget sätter sig ändå sista dagen?

Har läst texterna, har försökt trycka in alla deklinationer och konjugationer men nu tror jag inte det kan bli bättre? Ska väl läsa lite till ikväll men klockan åtta är det idol så efter det blir det inget mer! Klockan fyra ska jag och syster träna så jag ska bara kolla runt lite på nätet nu innan jag sätter in sista krafterna i latinet, sen får det vara nog! :) Bara en extrakurs ju ändå!

Snart är det jul och jag längtar så att jag håller på att spricka! Men först Hamburg! Har varit så mycket nu på sistonde att allt det roliga bara avlöser varandra! Om en vecka är jag där! Och om lite drygt en vecka sitter jag på tåget hem mot kallare bredgrader! Åhh, jag älskar jul!


Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Hur gick det idag nu då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback