Hemma en stund sen hem-hem!

Har kommit tillbaka från ett ganska kallt men mycket mysigt Hamburg! Vi har mest varit hemma hos syster Cissi och myst men också hunnit med lite Weinachtmmarkt och Flohmarkt! Här kommer lite bilder:

 Systrarna med barnvagn och pappa Alex på julmarkanden.

 Världens sötaste Kaspar! :)

 Mamma och pappa skickade med ett julkort som uppskattades.

 Kaspar har inget hår bak på huvudet eftersom han ligger på rygg hela dagarna!

 Akrobaten Kaspar!

 Mer akrobatik!

 Mamma Cissi och Kaspar. Så söt.

 Hallå?

 Så fin när han skrattade! Här med sin kompis Knut.

 Här är jag!

 Äta tallrik är gott?

 Frukost i Tyskland! Bra va mamma?

 Lebenskuch-bak (typ pepparkakor) och en trött bebis!

 Påbörjat garnering på min älsklings kaka!

 Alla tre systrarna.

 Mamma och Pappa till Kaspar!

Nu måste jag packa klart och välja kläder. Fick veta idag att det blir ett brölopp på tisdag! ÄNTLIGEN! :D Enda anledningen till att jag ens uppdaterar såhär sent är för att jag väntar på min älskling som är på personalfest för vi ska byta julklappar när han kommer hem. Nån gång mitt i natten. Näe, väskorna kallar och jag ska koka mig en kopp te innan jag slänger mig i soffan och somnar framför Bond. God natt och god jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback