Sista dagen.

Ja, imorgon alltså. Men oj, vad det känns skönt! :) Hade en lugn men ändå okej kväll ikväll. Imorogn är vi FYRA uskor som jobbar så då blir det nog otroligt dött men det är ett bra gäng så då kan vi sitta och snacka en hel del... :) Ska hinna baka imorogn också innan jobbet så det får inte bli en så lång sovmorgon tyvärr... Men kan ju slänga ihop smeten och sen in i ugnen innan jag tar en lur i soffan... Tihi.

Har även kommit på att jag inte alls behöver släpa hela min packning till tåget till fots på fredagmorgon utan jag behöver ju bara ta med mig saker för en dag för sedan åker vi ju ner igen! Min mamma är nog smartast i världen. :)

Och imorgonkväll ska jag måla naglarna! Trodde aldrig att jag skulle längta efter det men åh, det gör jag nu! Och lite smålånga har de blivit. (Mätt i mina mått.) Tihi! Men nu ska jag slänga in lite musik på mp3-spelaren och sen lägga mig i sängen och läsa lite tror jag. Mycket kvar på "att-göra-listan" tills imorogn. Var och hämtade 12 böcker på bibliotiket idag inför kursstart! Ska bläddra igenom lite och kolla om det är någon som jag ska köpa! :) Smarta mig!

:)

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

"smarta mig" Du e så självgod Hanna!....but I like it! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback