Fixar inför resan!

Om tio dagar åker jag till Bulgarien! Wie! Så nu ha rjag börjat att noga tänka igenom packning och lite sånt. (Har dock naturligtvis redan skrivit en packlista, det var flera veckor sedan!) Ska faktiskt börja packa lite ikväll tänkte jag! Har också börjat kolla runt vad för slags försäkringspapper och sådant jag ska ha med mig och skriver upp passnummer och annat smått och gott i plånboken och så! :) Duktiga mig!

Bokade en tågbiljett åt min älskling i morse. Hade velat åka med tåget vid nio men det var fullt så jag köpte en biljett till 07-tåget! Han blir kanske inte överlycklig över detta! Haha. Men bättre det än 5 timmar på bussen, eller? Fast han kanske hade velat åka 13-tåget men jag tänker inte säga att det fanns något sådant tåg! Tihi. 

Nu ska jag lägga mig och sova ett tag så att jag inte behöver somna i soffan hlav tio ikväll igen! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback