En till tidig dag!

Tihi. Fick gå hem halv tre idag! Helt underbart. Synd bara att vädret är piss! Men det får gå. Var tvungen att tvätta ändå så det funkar. På väg hem från jobbet stannade jag till en snabb sväng på Classes för att inhandla lite lim och kom på att jag skull eju köpa ett tangentbord! Så gick till den hyllan och då var det halva priset, 49 pix! Great! :)

Ska iväg till syster sen och äta kräftor, idag är det ju officiella kräftpremiären! Sen blir det nog lite mys där men inte allt för sent, ska ju upp imorgon och jobba! Inte för att det troligen blir en så jobbig dag på jobbet men det är nästan värre att vara trött när det händer lite... Min kära älskling har fått en av sina cyklar nerkörda till Stockholm och då kom han (läs jag) på att han ju faktiskt kan ta ett senare tåg på morgonen och ändå hinna i tid! Så idag klev han inte upp förens klockan 7! Skönt för honom. Klockan 7 imorse hade jag jobbat i en kvart! Så det så.

Näe, nu ska jag ner till tvättstugan! Sista tvättningen innan Bulgarien! Eller måste nog tvätta en sista sväng hemma i Sundsvall kanske men men! Det räknas knappt! Åh, på tal om Sundsvall så har vi tydligen haft massor med jordgubbar hemma så jag hoppas att det finns någar kvar när vi kommer hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback