Bulgarien imorgon!

Sitter hemma i Sundsvall nu. Ska snart åka ner och hämta min älskling och så mamma. Sen ska vi hem, äta och sen åka ner till Uppsala igen! Och imorgon bär det av mot varmare breddgrader, BULGARIEN! Ska bli så härligt. :) Måste bara packa klart först. Älsklingen har lovat att hjälpa mig, dvs. ta bort hälften av kläderna som jag lägger fram! Haha. För övrigt så har det varit superhärligt att vara hemma en stund! :) Har hunnit med mycket känns det som. Och mina naglar är superfina, tack Freddie! (Kommer på det nu när jag använder dom för att skriva med och dom blänker så fint! :) Me happy! Sen så har jag ju varit på bröllop också! :) Mysigt värre. Näe, hinner inte sitta här längre nu. Måste iväg och hämta folket.

Annars längtar jag mest till skolan nu faktiskt. (Efter Bulgarien och en tjejhelg i Stockholm såklart.) Men det ska faktiskt bli ganska skoj att börja igen och så. Kollade på nya block idag på Birsta City. Vill ha ett block med hårda pärmar. Någon som fattar? Hittade ett fint på Granit men för 70 pix. Inte riktigt värt det. Men, skulle ju åka nu!

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

update om resan med bilder bilder bilder tack! :)



http://bsomibaby.blogg.se/2008/august/theo-ar-foralskad.html



kolla in syrran din! :)

2008-08-31 @ 05:44:28
URL: http://matsdotter.blogg.se/
Postat av: Matsdotter

Beaaach bilder... Pls! :D



Vad händish på fredag då? :)

2008-09-02 @ 12:56:08
URL: http://matsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback