Världen är emot mig...

Det är tydligen inte meningen att jag ska få en kamera? Jag har till och med varit tvungen att gråta idag då min sista geniala plan gick i stöpet! Skulle ju först beställa på OnOff men dom håller på att typ uppdatera sin sida så det går inte. Eller egentligen tänkte jag till och med köpa kameran i butik (trots att det är typ 500 pix dyrare) men dom hade den inte! Ja, sen inget OnOff, så jag kollade på nätet vilka andra som sälde den och då såg jag Megastore. Ja, om man beställde innan 16 så fick man den nästa arbetsdag. Dock såg jag detta igår klockan 22.30. Too late. (Redan nu känner jag hur ilskan kokar inom mig.) Då kommer nästa bra grej, som tro mig, snart följs av en dålig grej. Hos dom kan man näligen hämta ut kamerna i Stockholm! Wie! Men de ha ingen försäkring på kameran. Ringer pappa idag och får ett okej ändå... Så bara för att vara säker (egentligen för att kolla om det medföljer en datasladd så ringer jag till kundtjänst) och just idag så har de tekniska svårigheter och kan inte lämna ut grejer i Stockholm!!! Men suck. (Det var här jag grät.) Jag ska inte ha en kamera. FANS JÄVLA SKIT! Ja, så blev det med det. Nu har jag beställt från Megastore iallafall och hoppas att jag iallafall får kameran på måndag, men med min tur så får jag den väl lagom till jul antar jag! Ja, jag är bitter. Mycket bitter...

För övrigt . . . Nej, inte riktigt redo att gå vidare än. HATA TEKNIK! Jag vill ha min kamera! Hrmpf!

Jo, födelsedagen var mycket trevlig iallafall (trots att jag inte fick någon kamera). Middagen var otrolig. Mmm, jag älskar min Kock! :)

Gårdagen spenderades med Linda på Ålandsbåten och man kan ju säga som så att det var en händelserik resa. Mmm, det sammanfattar det ganska bra. Surt sa räven. Haha. Dagen idag består av att fixa och trixa! Då jag nu som sagt vad "slipper" att åka till Stcookholm har jag en del tid på mig att göra ingenting. Så jag har spelat Crash. Haha. Näe, har faktiskt tvättat också och nu håller jag på att städa. Ska fixa lite i köket också... Och sen handla. Och sen till syster och fixa kort så att jag kan fixa tavla! Kanske dags att sätta igång. Måste duscha också. Kanske hinner med att träna? Eller nje, det hinner jag nog inte... Tyvärr! :) Haha. Känner fortfarande den där milslånga promenaden i benen. Faktiskt. Kanske ska kolla på ett par nya joggingskor idag på stan iallafall. Och ett par promenadskor. Jo, jag har pengar. Eller inte? :) Suck, är så less nu så att jag börjar skratta.

Tack alla som tänker komma ihelgen och förgylla denna. KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Läääääääääängtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback