Snart träningsdags!

Har just laddat upp inför träningen med lite nudlar och kyckling! :) Gott. Nu väntar lite skolarbete, genomsökning av en bok om Foucault för att hitta diverse (mot all förmodan) intressanta saker. Men jaja, saker som kan vara intressanta att ha med i vår rapport iallafall!

Ikväll är det sedan Anna Pihl och American Idol. Inte världens toppenkväll alltså! Och imorgon är det House men då ska jag bort till sambo på korridorsfest! :) Trevligt värre. tar nog med mig Kocken också. Fast vi stannar nog inte så sent, han ska ju upp på onsdagmorgonen! Det ska jag ju iochförsig också men inte riktigt lika tidigt!

Näe, Foucault väntar!


Kommentarer
Postat av: elin westberg

det ser jag jättemycket framemot, att ni kommer! pratade med emma i köket också och hon tycker att det är lika kul hon med:) dock mår jag inge bra idag, min kropp känner sig jättekrasslig. inge bra.

2008-04-07 @ 18:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback