Sjuk...

Var tvungen att skippa sambos fest igår. Var trött och så var det pissigt väder. Men hon ska skatta sig lycklig, hade jag kommit dit hade jag nog smittat hela korridoren för imorse vakande jag sjuk... Hade feber, ont i halsen och var trött. Olidligt trött. Var dock ändå tvungen att ge mig ut i snöovädret imorse då vi skulle skriva klart vår rapport. men nu är vi nog klara så jag är ledig torsdag-fredag och ska kurera mig ordentligt! Speciellt om vi ska åka hem i helgen... Är fortfarande tveksam, kostar ju en del men vore otroligt mysigt! Men då måste jag vara frisk.

Nu ska jag sätta mig ner och pyssla lite granna och sedan slagga framför tv:n. Blir ingen träning iallafall. Kanske ska läsa lite också. Kanske...


Kommentarer
Postat av: Sessan

Vart det fest en vanlig tisdag? Då måste det vara nåt stort och viktigt... jag har inte hunnit repa mig från helgens bravader! Krya pådig

Postat av: Teddan

Fest på en tisdag! Vilket möjlighet! Och du skippar den? haha

Har du humor?
Kolla in
www.teddan.blogg.se

2008-04-09 @ 13:56:55
URL: http://teddan.blogg.se
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodDag!
Hoppas du får en bra dag idag :) Om du inte har nånting att göra kan du svara på dagens fråga i min blogg :)

Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

2008-04-09 @ 13:59:23
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback