Hemma i Sundsvall.

Har till och med kört hem! I lill-Lundgrens nya bil! jag fick köra den innan dig Freddie! Haha.

Igår hade jag och min Kock en mysdag. Efter ett besök på sjukhuset gjorde vi stan och åt asiatisk-och-sushi-buffé! Myspys och väldigt gott. sen åkte vi ut på Biltema och shoppade loss. Kocken var tvungen att rusta upp sin cykel lite efter en smärre olycka. Lite pysslande blev det alltså när vi sedan kom hem. Och sen chili con carne med vitlöksbröd till middag, mmm... Framför tv:n satte vi oss sedan. Lite pyssel och plock. Sen bäddade vi för tre ute i vardagsrummet då freddie, mr. T och lill-Lundgren skulle komma och våldgästa oss mitt i natten. Men på morgonen vaknade jag ändå av Kockens väckarklocka, inte hade de kommit nejdå. Dom sov efter vägen istället. Klokt beslut! Men på morgonkvisten kom de ändå. Lite frukost och andra ärenden innan vi mosade in oss i bilarna i morse och gav oss av hemåt (mot Sundsvall alltså). Jag fick som sagt var köra en av de två bilarna. :) Wie. Freddie och lill-Lundgren delade körandet av den andra bilen. Nu sitter jag då äntligen hemma och bara njuter. Ingen hemma dock och det är ju lite tråkigt. Men men. Och sen så blir det ju Så ska det låta ikväll. Myspys.

Imorgon kommer Kocken med lunchtåget och sen är det bara mys som väntar resten av helgen. :) Can't wait.

Kommentarer
Postat av: den dära

bah vilket smeknamn man fått då:P
hoppas du hade en bra födelsedag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback