Härligt väder!

Underbart väder idag ju! :)

Dagen började med fika hos Mans-Janis tillsammans med Sara, Maria och Linda från bg H (den bästa som finns). Sen bestämde Linda och jag oss för att det var allt för fint väder för att sitta inne och plugga så vi tog en lååångpromenad som givetvis avslutades med en glass! Sen satt vi ute och gottade oss i solen tills Kocken kom hem efter en betald lunch i Stockholm!? Tur för han...

Imorgon väntar kamerashopping med farmor (hon är världens sötaste btw!) innan jag och Linda ska släpa oss runt milen-spåret inför Blodomloppet! Duktiga oss. Sen ska jag fixa klart min hemtenta, räkna läkemedel och sen klistra album. Kanske städa lite också, inför den stora dagen! Tihi. :)

Nu är det Anna Pihl. Åh, älska tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback