Del av dagen avklarad!

Har klarat av första delen av dagen nu iallafall. Skoldagen alltså! Var i skolan klockan nio för att få tillbaka vårt PM som vi skrev förra veckan. Fick dock vänta tills kvart över tolv innan vår lärare dök upp. Men den som väntar på något gott..! Under tiden satt vi och filade på vårt nya projekt; en rapport om kommunikation och maktbalanser inom sjukvården. Åh, så intressant! Eller inte..? Ska vara i del gruppen som håller på med Foucault. Och vi fattar än så länge.. Hmm, ingenting? Men det kanske löser sig. Kan man ju hoppas på! Vi är samma grupper som i förra PM:et så det känns kanon. Vi jobbade på bra. Ja, iallafall, när vår lärare sen kommer får vi ett VG+ på rapporten (högsta betyg). Haha, och vi som har lagt ner typ ingen tid alls känns det som? Var ju lediga tre dagar förra veckan ju? Men jag klagar INTE! Haha. Hoppas det ska gå lika snabbt och enkelt med denna rapport nu då!

Ska snart ner på stadsbiblioteket och låna en bok om Foucalut där. Hoppas den är lite mer lättläst än den artikel som vi har fått utprintad. Den är på engelska dessutom. Så jag sätter allt mitt hopp till boken! :)

Efter biblan ska jag på föreläsning mellan tre och fem. Dryg tid. Hoppas jag inte somnar. Sov dåligt inatt! Sen ska jag äta middag innan träningen! :)

Catch you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback