Bloggtorka!

Länge sedan jag skrev nu.. Sen jag har hemma, alltså en vecka sen. Har haft lite av en bloggtorka kan man nog säga. Men inte bara för att min liv är totalt ointeressant utan också faktiskt lite för att jag glömt bort det... Whops!

Jaja, tillbaka till verkligheten igen då! Vad händer i mitt liv? Jag är bäst skulle man kunna sumera ihop det lite fint på. Vi fick vår hemtenta i pedagogik i onsdags. Igår satt jag sex timmar och tada, jag är klar! Alltså, jag är bäst i världen. Nu ska den bara korr-läsas och sen ska jag skicka in den. Den måste in i pappersformat då vår lärare inte vill ha hundra mail... Och jag vet inte riktigt vart pedagogiska institutet ligger så jag funderar på att posta in den men tänk om den inte kommer fram då? Då blir det jobbigt värre. Hur ska man göra? Jag brukar ju må lite smått dåligt de dagar då jag inte gör någonting vettigt. (Alla kollar konstigt på mig.) Men så är det. Jag måste få göra något vettigt på en dag. Vad som helst. Men kan inte sitta en hel dag och göra ingenting. Så nästa vecka, och nu i helgen för den delen, kommer att vara lite jobbiga. Hade storslagna planer på att skriva hemtentamen då men eftersom den redan är klar så spricker ju de planerna lite? Vad ska jag hitta på? Idag håller jag på och tvättar och städa gjorde vi ganska grundligt förra veckan. Vet att jag kommer måsta åtminstonde dammsuga en gång till innan nästa helg men det är liksom bara några timmars jobb? Ska fixa tvätten och sen ska jag ner på stan och låna lte böcker, läsa kan man ju alltid göra... (Och så ska jag köpa en perfekt present till Freddie! Tihi!) Lite räkning skulle jag ju också kunna syssla med... Och på onsdag fyller jag ju år och då är Kocken ledig.. Och han är ledig på måndag också ju. Imorgon ska vi nog ut till farmors stuga och hjälpa henne att fica lite innan hon flyttar ut!

Summasumarum blir alltså: Lördag, måndag, onsdag och torsdag är okej... (På torsdag ska jag och Linda åka Ålandsbåten, tihi!) Så då får jag städa och lite sånt på fredagen, beroende på när alla nära och kära kommer det vill säga.. Ja, det kanske blir en helt okej vecka ändå. Ska bli skönt att vara lite ledig efter en otroligt slapp och meningslös kurs och innan Farmakologi och Mikrobiologi (som enligt vissa källor är den värsta kursen!). Då blir det ös. Fullt ös medvetslös! Så det så.

Nu ska jag bara  kolla ekonomin och sen väntar tvätt och stan!


Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Har inte samlat nog med mof, eller har jag?. :/

Postat av: elin westberg

ska du åka finlandsfärja? roligt:) när kommer alla på fredag egentligen? kajsa är btw i oslo och ska vara kvar där, men ska till spanien på en veckas semester bara över valborg. och hon var nyss på irland. kramar

2008-04-19 @ 19:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback