Ännu en dags ledighet.

Det blev inte IKEA igår för vädret blev bättre så jag och sambo drog iväg till Stockholm! :) Blev en hel del shopping för oss båda och en promenad fram och tillbaka till Moderna för att hälsa på min Kock. Sambo for sedan hem för att plugga lite medan jag väntade på att Kocken skulle sluta. Men vilken tid det tog. Jag köpte mig en Aftonbladet och kan nu det utantill kan jag säga! Haha. Blev en toppenbra dag iallafall!

Det här shoppade jag:
- Ett par jeans
- Pyssel till en toa-skylt
- Pyssel till en skylt åt ytterdörre
- Ljus
- Klistermärken

Innan på dagen hade jag ju varit en sväng på stan och då köpte jag oljefärger åt Kocken min. Han är så duktig! :)

Men nu väntar gymet! Sen ska jag städa och pyssla! Och ringa min nya chef, om det nu mot all förmodan skulle gå idag? Och sen vaccination klockan 17.15! Suck. Men mer suck blir det nästa gång. Då är det blodprovstagning!

Dags för träning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback