Sjuk, igen, igen, igen...

Näe, jag förstår inte heller hur jag lyckas! Men sjuk är jag, igen. Jag har tappat räkningen totalt på hur många gånger jag har hostat/nyst/snyttit mig idag. Suck. Men vad gör man? Inte har jag den filmen som jag helst skule vilja se just nu hemma heller, så jag hade kunnat krypa ner under en filt i soffan och somnat till den. Icke! Nu blir det dock snart Anna Pihl och lite fika... Först ska jag bara få till lite bilder på facebook. (www.facebook.com)! Men snart klar med det. Kan ju inte nöta framför datorn hela kvällen, måste hinna med tv:n också ju! :)

Idag var en väldigt lugn dag på jobbet, kanske lite väl lugn... Men det var ganska skönt när jag var lite seg. Hann spränga lite glas och plasta mackor i princip innan jag tog bussen hem. Sen var jag och handlade, bara litegranna, för en sisådär 500 spänn. Undrar vart jag ärvt den genen ifrån mamma? :P

Nu ska jag snart få lägga mig. Okej, några timmar kvar men ändå, man kan ju få längta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback