"Vad ska man göra ända fram till maj?"

Inne i en period med Lars Winnerbäck, igen igen. Men det gör inget. Han är bra. Har dock bara fastnat för ca 5 låtar så ibland, när man har en längre tid på sig att lyssna, kan det bli lite tjatigt. Men men! What to do?

Igår var det schlager och rätt låt vann! Jag och kussarna, som var på besök, satt och tokhejade på The Ark medan moster i smyg jublade när Andreas Johnson fick poäng. Han fick ju komma 2:a iallafall. Ett steg upp från förra året, så nu gäller det bara att han är med nästa år så vinner han ju då? :)

Annars är det mest jobb. Jobb och jobb. Men vet ni vad; det känns faktiskt ganska okej. Man får ta vara på tiden man är ledig istället. Efter en uppförsbacke är det ju som ganska troligt att det kommer en nerförsbacke, eller? Jobbar tre helger i rad nu, var ledig tre helger i rad sen? Ledig på torsdag nu, har jobbat en vecka i streck då tror jag MEN då kan jag ta vara på tiden; gå och göra slingor och sen åka upp på Södra för gratis middag och lite After Work. Tihi!

Ikväll har jag haft en mysare med Freddie och Henke. Först var jag och Freddie och tränade. Okej, kanske inte så mysigt, kanske inte ens så kul. (Testa eldrig Body Low Aerobics, suck). Men sen åkte vi hem, hämtade Henke, beställde Bite Line och otroligt mycket för mycket Bea-sås (men gott var det) och sen var jag och Henke på bio.
Blood Diamond. Bra, läskig och sorglig... Hatar att gråta på bio. "I like to get kissed before I get fucked." - Åh, Leo! :)

Annars så planeras det en London-resa. Me and Freddie! 2-6 maj tror jag att det blir? Vi måste boka biljetter, typ nu! Men men. Gratis boende blir det så då kan vi lägga mer (av de pengar vi inte kommer ha) på god mat och shopping! :) Wie! Ska bli otroligt roligt! Bara man kan spara lite pengar. Suck. Brukar ju inte alltid gå såå bra! men nu måste jag ju faktiskt försöka. För sen är det ju Turkiet i sommar också och då kommer jag också att behöva pengar? Jag kommer ju hinna få fler löner men ändå, måste kanske sluta köpa massa onödiga saker? Okej då...

"You're like House without the limp." - Dr. Kelso i Scrubs.  Oh my gosh Freddie, you're right, jag kollar definitivt för mycket på TV! Bevis nummer ett; de börjar skämta om en av dina andra tv-serier i en anna tv-serie! Gah.

Nu ska jag lägga mig under TVÅ härligt stora och fluffiga duntäcken och somna gott med "jag börjar halv tolv imorgon" i tankarna. Mmm. Och eftersom jag tränade idag blir imorgon en riktig slappardag. Ingen träning och massa TV-tittande på kvällen; Anna Pihl, Cityakuten och Prison Break. Ja, jag vet, jag är hemsk! Nighty-night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback