Trådlöst nätverk...

Love it! Sitter uppe i TV-rummet, kollar på film (jag vet Freddie, jag kollar för mycket på TV) och surfar på datorn! Tihi! Great. Har inte hunnit testa det innan men nu kom jag på det och jösses vad jag kommer att använda det flitigt! Har redan nu hunnit kolla flera viktiga saker på nätet under reklampausen i filmen. (Jag vet, jag ska sluta nöta TV så mycket.) Men nu kommer jag nöta ännu mer när jag kan nöta dator samtidigt! Tihi, igen!

Varför får jag alltid en sån otrolig lust att skriva på datorn när jag har målat naglarna? Konstigt men det slår aldrig fel! Nu har jag målat naglarna och tada, här sitter jag med datorn. (Framför TV:n, jag vet!) Men det känns på ett speciellt sätt när man just har målat naglarna. Dom är så blanka och fina... Oh nej, jag börjar bli som du Freddie!

Och på tal om att bli som andra så var ju min favorit syster hemma i helgen och, hon sa det själv, hon börjar bli som mamma! :) Hon börjar påpeka viktiga saker, tänka vettigt och vara helt förnufftig! Men sen shoppar hon för mer än hon egentligen borde kanske och då vet jag, min syster har inte vuxit upp riktigt ännu! :) Tihi. Har varit en mycket bra helg! Inget jobb, wie! Och så var ju syster hemma såklart! Vi har bara myst, shoppat, sovit i soffan, städat ur garderober (det behövdes verkligen) och flyttat på lite möbler. Dessutom har vi ju invigt vår nya soffa i vardagsrummet! :) Fast det kanske behöver bli fler invigningar då föräldrarna har kommit på att vi kanske ska kasta ut pianot och köpa en till soffa! En till soffa, okej, men ingen kastar ut mitt arvegods! Pianot ska jag ha, så det så! Vi får väl se vem som får som den vill till slut...

Och nu är det bara jobb, jobb och jobb som finns på agendan! Suck, till en viss del. Måste även vara i köket, något nervös. Speciellt om det kommer fortsätta att vara såhär mycket folk på dagarna, för då måste man ju som göra nåt i köket också! Nån kommer ju måste säga åt mig vad jag ska göra, typ var femte minut! Men men. Jag sa att dom skulle byta bort mina köksdagar men icke och då får de skylla sig själva, faktiskt!

Men lite bra saker kommer det faktiskt som man kan se fram emot. Besök i veckan, äntligen? På onsdag är det 12 veckor sen den olidliga smärtan inträffade och på torsdag ska jag klippa mig och slinga håret, wie! Sen var det nog inte så mycket mer. Hahaha! Trodde ni på det eller? Jag ska äntligen få ta ut mitt bling-bling! Det ska bli så otroligt skönt! Kan knappt beskriva det! Skönt, skönt, skönt! Kan knappt bärga mig! Hoppas att mitt besök är kvar, knappast troligt men man kan ju få drömma, så att jag kan få le ordentligt för första gången! :D WIE! För sen kommer det dröja ett tag innan vi ses. Men fyra lediga dagar, fyra separat lediga dagar, så kommer det nog inte bli nå fjällen för mig fören i påsk! Men då blir det flera dagar istället! Med den otroligt tjocka släkten... Kan ju funka? :)

Nu ska jag kolla på filmen för pappa har kommit hem och han kollar faktiskt på filmen till skillnad från mamma, som har gått och lagt sig nu, som sover till filmen. Otroligt hur mycket hon ändå hinner med att uppfatta på de korsta sekunderna hon är vaken! När jag sover till en film så sover jag, verkligen! Jaja, 'til later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback