Övermatchning?

Jag kan tala om att det ordet finns inte ens i min vokabulär. (Läs T9 stavningsprogram på min mobil.) Var på mingel på Stadshuset igår tillsammans med mamma och pappa innan vi var på Beatles-galan. Jag  var bliå, mycket blå! :) Matchade min nya väska med örhängen, lite smink, smycken, strumpor, you name it! Älskar att matcha! Synd att jag inte hade ett par metalic-blå skor att ha till. (Väskan är metelic-blå.) Blir mitt uppdrag i London; hitta ett par metalic-blå skor! Beatles-galan var mycket bra. Helt super faktiskt! :) Trots att jag var yngst i publiken, jag skojar inte, jag kollade! Och så sänkte till och med mamma och pappa medelåldern. Vad är det med min generation? Beatles is it! Dom körde 'All you need is love' som slutnummer. Nästan så att jag grät! :D

För övrigt så har jag fundrerat på en sak: Varför är det så mycket underliga människor som åker buss?
I Sundsvall finns det ju ett antal underliga människor. Tro mig, jag har träffat många av dem. De flesta på bussar! Jag säger inte att de flesta människor är underliga men de flesta människor som åker buss är underliga. Inget fel med att åka buss, hur skulle jag kunnat göra dessa observationer utan att själv ha åkt buss, men... Vill bara säga såhär; de flesta som åker buss är underliga. Jag säger inte att de flesta underliga människorna åker buss, jag säger inte ens att de flesta människor är underliga men på bussarna är det många underliga människor. (punkt)

Har just kommit hem från jobbet faktiskt. Ska snart äta middag och kolla på tv innan jag duschar och gör mig fräsch för en nykter utekväll! Kan det blir bättre? Jo, kanske. Lite bättre vore det nog om inte Freddie var otroligt bestämd på vart vi skulle gå och varför. Men, vad gör man inte för vänner, ey?


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej vännen! Hur är läget? Jag instämmer med din fundering kring underliga människor och bussar! hehe. mycket bra!
Jag tycker att vå MÅSTE träffas när jag är hemma. En tur ut i svall eller så, vad sägs? :)
Sköt om dig !
Puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback