Ledig, what to do?

Har blivit så ovan att vara ledig att jag knappt vet vad jag ska göra? Mycket mysko! Tur att Freddie också är ledig idag så jag har nån att stötta mig på! Men snart blir det mycket ledighet! Ledig i tre helger, ledig påsk, snart London och sen ja! Jag vet ju som inte riktigt hur det kommer att bli sen men men! Det kan jag väl ta just nu! För jag är så sjukt peppad inför London. Och det är ändå nästan 1,5 månader kvar! Men ändå, längtar... :)

Favoriter på mp3:n just nu:
Nelly Furtado - Say it right
Fall Out Boy - This ain't a scene, it's an arms race
All Saints - Rock steady
Sunrise Avenue - Fairytale gone bad
My Chemical Romance - Famous last words

För övrigt så ska jag ta tag i mitt liv idag. Freddie och jag ska söka till högskola/universitet! Duktigt. Suck, vet inte hur jag vill göra. Men! Det orkar vi inte ens tänka på att filosofera över nu. Dammsugning, dusch och sen en otroligt lång fika på Wayne's väntar! Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback