Känner vi igen detta?

Sitter hemma framför TV:n med mamma. Det är måndagkväll vilket betyder Anna Pihl, Cityakuten och Prison Break. Har smått ont i huvudet efter en aktiv stund på Ego. Hade hellre velat vara någon annanstans men nehe du. Jaja, nu var det sagt, nu släpper vi det. Har jobbat idag. 5 timmar. Otroligt tillfredställande, eller så inte. Känns det att jag inte riktigt är på topp idag? Tur att man har mamma som hade middagen färdig när jag kom hem och som tog fram lite semifredo när man som mest behövde det.  

Och så har man ju även Freddie som skickar lite roliga (?) sms till mig. Nån som tänker på mig!

Imorgon är jag ledig och tänker sova lääänge. Sen tänker jag hänga på stan hela dagen. Spendera massa pengar som jag inte har och kanske äta lite gott? Vem vet? Ja, inte jag iallafall!

Nu ska jag dricka upp min Loka, fundera på om jag ska ta en huvudvärkstablett och kanske koka lite te åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback