Bokningar...

Men suck! Kan inget fungera? Har just suttit i typ en timme och kollat upp biljetter till och från London i maj. Hittade allt, det funkade, tada! Jag bokar mina biljetter men sen funkar det inte att boka Freddies biljett til ldet priset de sa från början utan det blir mycket dyrare! Gah. Blir tokig. Just när det är såna här saker med tider och seriösa saker som göra mig extra nervös och ängslig! Suck och suck igen! Jag har iallafall en biljett ner till Uppsala och sen fram och tillbaka till London medan Freddie har en biljett till Barca? Hmm, måste jag säga att detta gör mig liite nervös faktiskt... Vill inte tänka på det nu! Gaah! Igen!

Nu ska jag sätta mig framför tv:n. Mmm, koppla av och inte tänka på biljetter mer! Imorgon ska jag ringa tandregleringen, söka till universiteten och efterregistrera mig på Stadium. Gosh, vad jag är duktig!

Biljetter, biljetter, biljetter. Näe, nu ska jag sluta tänka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback