Ännu en dag!

Har jobbat idag. Som vanligt. Börjar verkligen komma in i detta nu. Förut jobbade jag ju som inte så jättemycket. Men nu jobbar jag nästan varje dag, korta pass, suck. Men jag börjar vänja mig. Jobba varje dag, se fram emot nästa lediga dag. Kolla schemat en gång om dagen för att vara säker på vilken tid man börjar. Alltid vara beredd på att komma in tidigare eller sluta senare. Men det funkar! Jag trivs bra och ja, det funkar som sagt var. Får väl okej med pengar också. Eller ska inte ljuga, får bra med pengar, är bara otroligt dålig på att inte göra av med dem. Men men, man måste ju få leva också?

Har just sett "Djävulen bär Prada" med mamma. Legat och myst i soffan och goffat massa godsaker. Åh, ibland finns det inget bättre! Men det hade ju varit mysigt och man sluppit legat och sugit på en dum plastig gom! Ja, ni läste rätt; no more bling-bling here! Allt är borta, trodde jag, men nästan. Allt som syns iallafall! Nu ska jag bara ha gommen i fyra dagar, sen bara på natten i 2 (!) år och så har jag en liten sträng bakom tänderna i nederkäken. Gom på natten i 2 år. Jag som trodde allt var över misstog mig grovt! Och inte är den skön heller! Inte det minsta! Men suck. Inte så mycket att göra åt. Vill man vara fin? Är skönt att slippa rälsen iallafall! :)

För övrigt så vill jag veta vad filmen heter som Mario Valquez låt "Gallery" är soundtrack till. Låg och halvslumrade till MTV men är ganska säker på att det var i den låten som jag såg små film-snuttar av en dans-film, ganska ny troligen, 2006? Kanske nyare, därför jag inte hittar den som DVD? Så om nån vet..?

Annars så har jag klippt mig. Igår. Mycket nöjd, som vanligt det också! Ska slinga nästa vecka. Can't wait!

I helgen kommer knottaran också! :) Jag jobbar tyvärr både lördag och söndag men all min lediga tid ska jag spendera med dem! Så det så. Lär ska bli tacos, melodifestival och pärling. Wie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback